HTML

Réti sün és az iszapszemű rája

Hát olyan off dolgok, mert értelmetlenségek.

Friss topikok

  • before you close your mind: :) nem kicsit keveset írtál ebbe a blogba :D, amúgy meg jól mesélsz:) (2010.05.28. 16:00) Na most így nem tudom...

Linkblog

Archívum

2009.05.17. 01:41 dontkillthehedgehog

Na most így nem tudom...

Kicsit késő van. De csak egy hangyafasznyit. És hétfőn vizsga. Jeee...
Ésésésésésés... jöhet az asszociáció halmaz. Jajj de szípen mondtam.
 

Kiskoromban humorista akartam lenni, de miután kiderült, hogy nincs humorérzékem, vagy legalábbis szarul mesélek, a tervem meghiúsult. Meg világuralomra is akartam törni. De így, hogy az utolsó túlélők csak a csótányok meg Keith Richards lesz, nincs semmi értelme..

Nagyon durva a csávó... Tavaly leesett egy pálmáról, mert neki 60 évesen is meg kell küzdenie egy kis kókuszért... Na lett is belőle egy kis agyműtét... Nem baj, ügyes azért. =) Nem lepődnék meg azon sem, ha az a kendő tartaná össze a fejét...

Most erről eszembe jutott Anthony Burgess (azt hiszem) első könyve. Csakúgy belelapoztam és az első mondat, amit megláttam az volt, hogy " semmi komoly, csak egy kis malária..." Máris szimpi volt . =) És igen, szoktam olvasni is. Lááázadok a tudatlanság és a műveletlen tahóság ellen. Csatlakozzatok híveim!

Na jóccakát!

1 komment

Címkék: no off keith értelem richards


A bejegyzés trackback címe:

https://dontkillthehedgehog.blog.hu/api/trackback/id/tr291125984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

before you close your mind 2010.05.28. 16:00:56

:) nem kicsit keveset írtál ebbe a blogba :D, amúgy meg jól mesélsz:)
süti beállítások módosítása